Niewidomi i niedowidzący
W pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz windach na niektórych naszych statkach wykorzystywany jest alfabet Braille’a. Dodatkowo, nasza załoga oraz personel są jak zawsze w pełnej gotowości, aby pomóc naszym gościom.
W celu dostosowania miejsc noclegowych do indywidualnych potrzeb, prosimy o wypełnienie specjalnego formularza Guest Special Needs Form.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 1-866-592-7225, za pośrednictwem poczty elektronicznej special_needs@celebrity.com, lub poprzez biuro podróży w Twojej okolicy bądź międzynarodowego przedstawiciela, który się z nami skontaktuje, w Twojej sprawie.
Udogodnienia na statku
- Zwierzęta towarzyszące są mile widziane na pokładzie wszystkich statków z wyjątkiem statków płynących do Wielkiej Brytanii ze względu na przepisy DEFRA. Zapewniona jest dla nich specjalnie wydzielona powierzchnia (ok. 122 cm na 122cm) z posłaniem. Więcej informacji na temat zakwaterowania zwierząt można znaleźć tutaj.
- Menu z dużymi czcionkami oraz planowanie zajęć w ciągu dnia
- Wykwalifikowane Osoby Czytające
- Oznakowanie w języku Braille/dotykowe*
- Przyciski w windzie w języku Braille/sygnały audio*
* Dostępne na statkach Solstice Class, Celebrity Constellation oraz Celebrity Infinity.
Niesłyszący i niedosłyszący
Celebrity to również miejsce dla osób niesłyszących lub niedosłyszących, którym udostępniane są najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.
Aby dostosować miejsca noclegowe do indywidualnych potrzeb, prosimy o uzupełnienie specjalnego formularza Guest Special Needs Form.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 1-866-592-7225 (połączenie głosowe), za pośrednictwem poczty elektronicznej special_needs@celebrity.com, lub poprzez biuro podróży w Twojej okolicy bądź przy pomocy międzynarodowego przedstawiciela, który się z nami skontaktuje, w celu zebrania dodatkowych informacji.
Na pokładzie mile widziane są zwierzęta towarzyszące. Więcej informacji na temat zakwaterowania zwierząt można znaleźć tutaj.
Udogodnienia na statku
- Na życzenie w kabinie udostępniany jest specjalny zestaw przenośny (dla niesłyszących lub niedosłyszących) . W skład tego zestawu wchodzi wizualno-dotykowy system ostrzegania, który alarmuje, gdy ktoś puka do drzwi, dzwoni telefon, aktywuje się czujnik dymu lub dzwoni budzik.
- Urządzenie TTY dostępne jest w kabinie na życzenie. Urządzenie tego typu znajdujące się w kabinie jest połączone z urządzeniem TTY w Guest Relations Desk. Dzięki temu, żadna z Twoich potrzeb nie zostanie pominięta.
- W kabinach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych na statkach klasy Solstice dostępne są także specjalnie dostosowane telefony.
- Systemy Assistive Listening znajdują się w teatrze głównym na statkach klasy Solstice.
- Dla niesłyszących gości posługujących się językiem ASL jako podstawowym środkiem komunikacji usługi tłumaczenia języka migowego będą udostępniane na życzenie. Dla wszystkich niesłyszących gości usługi tłumaczenia języka migowego dostępne są w przypadku głównych pokazów produkcyjnych, prezentacji oraz innych ważniejszych zajęć. Zamówienie usługi tłumaczenia języka migowego powinno zostać złożone w Access Department w momencie dokonywania rezerwacji lub nie później niż na 60 dni przez rejsem. Realizacja usługi zależy od dostępności tłumaczy. Usługi tłumaczenia języka migowego dostępne są w rejsach, które odpływają z USA oraz Kanady lub tam wracają.
- Telewizory wraz z funkcją wyświetlania napisów dostępne są we wszystkich kabinach w całej flocie. Proszę zwrócić uwagę, iż napisy występują tylko dla wybranych programów. Wszystkie filmy wideo zawierające informacje dot. bezpieczeństwa również posiadają napisy.