Celebrity Cruises.pl - luksusowe rejsy wycieczkowe po Morzu Śródziemnym, Karaibach i Alasce

Boarding

Dowiedz się, jak pomagamy naszym gościom we wchodzeniu oraz schodzeniu z pokładu.

Transport z lotniska

Istnieje możliwość wcześniejszego zorganizowania transportu gości niepełnosprawnych z lotniska aż do molo. Usługa ta oferowana jest bez dodatkowych opłat dla naszych gości air/sea oraz tych, którzy wykupili opcję transportu cruise-only. Możliwość zapewnienia transportu dla niepełnosprawnych może być ograniczona lub niedostępna poza terytorium USA. Więcej informacji możesz uzyskać w swoim biurze podróży lub bezpośrednio kontaktując się z nami.

Dodatkowa pomoc przy molo

W ramach rejsów Celebrity oferowana jest pomoc dla gości niepełnosprawnych przy wchodzeniu oraz schodzeniu z pokładu.  Należy zwrócić się o pomoc zaraz po przybyciu na molo lub skontaktować się z nami przed rejsem, aby móc uzyskać taką pomoc od razu po przybyciu.  W godzinach szczytu możliwa będzie konieczność oczekiwania na pomoc.

Chociaż wiele portów zapewnia łatwy dostęp dla wózków i skuterów inwalidzkich, to jednak ze względu na różne warunki np. stromość pomostu, warunki pogodowe, warunki panujące na morzu czy obiekty nabrzeżne, goście korzystający z urządzeń pomocniczych mogą nie mieć możliwości wejścia lub zejścia ze statku.

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby pomóc naszym gościom, ale ze względów bezpieczeństwa nasi pracownicy nie mogą podnosić ani przenosić gości niepełnosprawnych ani ich sprzętu. Zapewniona jest pełna pomoc przy ręcznych wózkach inwalidzkich, chodzikach, laskach itp.

Pomoc na pokładzie

Zapewniamy pomoc gościom niepełnosprawnym w uzyskaniu dostępu do miejsc niedostosowanych dla niepełnosprawnych.

Podróż ze statku na ląd

W niektórych portach statek zakotwiczany jest z dala od brzegu, a goście zabierani są na brzeg w małych łodziach towarzyszących. Nawet jeśli statek wg planu ma dokować przy molo, może to ulec zmianie, a wówczas będą wykorzystywane małe łodzie towarzyszące.

Goście korzystający z urządzeń pomocniczych, którzy nie są w stanie samodzielnie zrobić paru kroków  nie będą  mogli korzystać z łodzi towarzyszących niewyposażonych w funkcję roll-on.

Aby można było bezpiecznie wejść na większość łodzi towarzyszących, goście muszą być na tyle sprawni, aby móc postawić samodzielnie parę kroków oraz korzystać ze składanego wózka ręcznego.  Ponadto, zmotoryzowane wózki i skutery inwalidzkie nie mogą być transportowane w łodziach towarzyszących niewyposażonych w funkcję roll-on. Informacje na temat dostępności funkcji roll-on można uzyskać w Guest Relations Desk na pokładzie. Prosimy pamiętać, iż nie możemy zagwarantować dostępności funkcji roll-on.

Pogoda, warunki morskie i inne czynniki mogą uniemożliwić korzystanie z łodzi towarzyszących.  Bezpieczeństwo naszych gości i załogi jest sprawą nadrzędną, a Kapitan oraz jego załoga podejmie ostateczną decyzję odnośnie transportowania gości oraz ich urządzeń pomocniczych na podstawie względów bezpieczeństwa.

Nie ma możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy jeśli z powodu powyższych okoliczności goście nie będą mogli zejść z pokładu lub dopłynąć do brzegu przy danym porcie. Bezpieczeństwo gości oraz załogi ma znaczenie pierwszorzędne.

Porty, do których dopłynięcia potrzebne są łodzie towarzyszące:

  • Alesund, Norwegia
  • Belize City, Belize
  • Cabo San Lucas, Meksyk
  • Catalina Island, Kalifornia
  • Catalina Island, Dominikana
  • CocoCay, Bahamy
  • Korfu, Grecja
  • Costa Maya, Meksyk
  • Cozumel, Meksyk
  • Dubrownik, Chorwacja
  • Fuerte Amador, Panama
  • Geiranger, Norwegia
  • George Town, Wielki Kajman
  • Gustavia, St Barts
  • Hellesylt, Norwegia
  • Hilo, Hawaje
  • Kailua Kona, Hawaje
  • Labadee, Haiti
  • Lahaina (Maui), Hawaje
  • Montego Bay, Jamajka
  • Mykonos, Grecja
  • Nawiliwii (Kauai), Hawaje
  • Kanał Panamski
  • Philipsburg, Sint Maarten
  • Plymouth, Anglia
  • Taormina, Sycylia
  • Villefranche (Nicea), Francja