Celebrity Cruises.pl - luksusowe rejsy wycieczkowe po Morzu Śródziemnym, Karaibach i Alasce

Niewidomi i niesłyszący

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wszyscy nasi goście mogli w takim samym stopniu oraz z taką samą łatwością skorzystać ze wszystkiego, co Celebrity ma do zaoferowania.

Niewidomi i niedowidzący

W pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz windach na niektórych naszych statkach wykorzystywany jest alfabet Braille’a. Dodatkowo, nasza załoga oraz personel  są jak zawsze w pełnej gotowości, aby pomóc naszym gościom.

W celu dostosowania  miejsc noclegowych do indywidualnych potrzeb, prosimy o wypełnienie  specjalnego formularza  Guest Special Needs Form.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 1-866-592-7225, za pośrednictwem poczty elektronicznej special_needs@celebrity.com, lub poprzez biuro podróży w Twojej okolicy  bądź międzynarodowego przedstawiciela, który się z nami skontaktuje, w Twojej sprawie.

Udogodnienia na statku

  • Zwierzęta towarzyszące są mile widziane na pokładzie wszystkich statków z wyjątkiem statków płynących do Wielkiej Brytanii ze względu na przepisy DEFRA. Zapewniona jest dla nich specjalnie wydzielona powierzchnia (ok. 122 cm  na 122cm) z posłaniem. Więcej informacji na temat zakwaterowania zwierząt można znaleźć tutaj.
  • Menu z dużymi czcionkami oraz planowanie zajęć w ciągu dnia
  • Wykwalifikowane Osoby Czytające
  • Oznakowanie w języku Braille/dotykowe*
  • Przyciski w windzie w języku Braille/sygnały audio*

* Dostępne na statkach Solstice Class, Celebrity Constellation oraz Celebrity Infinity.

Niesłyszący i niedosłyszący

Celebrity to również miejsce dla osób niesłyszących lub niedosłyszących, którym udostępniane są najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.

Aby dostosować miejsca noclegowe do indywidualnych potrzeb, prosimy o uzupełnienie specjalnego formularza  Guest Special Needs Form.

Więcej informacji można uzyskać  pod numerem telefonu 1-866-592-7225 (połączenie głosowe), za pośrednictwem poczty elektronicznej special_needs@celebrity.com, lub poprzez biuro podróży w Twojej okolicy bądź przy pomocy międzynarodowego przedstawiciela, który się z nami skontaktuje, w celu zebrania dodatkowych informacji.

Na pokładzie mile widziane są zwierzęta towarzyszące.  Więcej informacji na temat zakwaterowania zwierząt można znaleźć tutaj.

Udogodnienia na statku

  • Na życzenie w kabinie udostępniany jest specjalny zestaw przenośny (dla niesłyszących lub niedosłyszących) . W skład tego zestawu wchodzi wizualno-dotykowy system ostrzegania, który alarmuje, gdy ktoś puka do drzwi, dzwoni telefon, aktywuje się czujnik dymu lub dzwoni budzik.
  • Urządzenie TTY dostępne jest w kabinie na życzenie.  Urządzenie tego typu znajdujące się w kabinie jest połączone z urządzeniem TTY w  Guest Relations Desk. Dzięki temu, żadna z Twoich potrzeb nie zostanie pominięta.
  • W kabinach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych na statkach klasy Solstice dostępne są także specjalnie dostosowane telefony.
  • Systemy Assistive Listening znajdują się w teatrze głównym na statkach klasy Solstice.
  • Dla niesłyszących gości posługujących się językiem ASL jako podstawowym środkiem komunikacji usługi tłumaczenia języka migowego będą udostępniane na życzenie.  Dla wszystkich niesłyszących gości usługi tłumaczenia języka migowego dostępne są w przypadku głównych pokazów produkcyjnych, prezentacji oraz  innych ważniejszych zajęć.  Zamówienie usługi tłumaczenia języka migowego powinno zostać złożone w Access Department w momencie dokonywania rezerwacji lub nie później niż na 60 dni przez rejsem. Realizacja  usługi zależy od dostępności tłumaczy. Usługi tłumaczenia języka migowego dostępne są w rejsach, które odpływają z USA oraz Kanady lub tam wracają.
  • Telewizory wraz z funkcją wyświetlania napisów dostępne są we wszystkich kabinach w całej flocie. Proszę zwrócić uwagę, iż napisy występują tylko dla wybranych programów. Wszystkie filmy wideo zawierające informacje dot. bezpieczeństwa również posiadają napisy.